Activiteiten

Citymarketing is een relatief nieuw begrip, waardoor veel mensen nog niet precies weten wat het inhoudt. Kort samengevat is City Marketing Lelystad de verbindende partij bij verschillende onderwerpen die woon, werk of vrije tijd gerelateerd zijn. City Marketing Lelystad zoekt constant naar nieuwe manieren om de stad goed op de kaart te zetten. Dit doet zij binnen de domeinen: wonen, werken en vrije tijd. Daarboven hangt Algemeen als paraplu, deze merkbeleving is de basis van iedere campagne en project.

Algemeen

Algemeen staat voor de merkbelevingscampagne. Doel is het merk Lelystad verder te versterken en bekend te maken.

Wonen

Met ondersteuning van bureau De Wijde Blik richt City Marketing Lelystad zich binnen het domein Wonen op woonmarketing. De campagnes zijn zowel breed georiënteerd als doelgroepgericht. Lees verder

Werken

Binnen het domein Werken wordt er voornamelijk gericht op economische profilering. Lelystad is volop in ontwikkeling, dit is hét moment om daar in de profilering gebruik van te maken. Deze inspanningen zijn bedoeld om bedrijven van buiten de gemeente te interesseren zich te vestigen in Lelystad. Lees verder

Toerisme

Binnen het subdomein toerisme, als onderdeel van domein Vrije tijd, staat samenwerken centraal voor City Marketing Lelystad. Zo zijn er verschillende samenwerkingsverbanden om de stad op verschillende gebieden verder te helpen. Lees verder

Evenementen

City Marketing Lelystad is bij diverse evenementen de verbindende partij, maar we zijn geen evenementenbureau. Wil je meer weten over hoe de lijnen lopen en de rol van City Marketing Lelystad bij evenementen? Lees verder