Beleef het oranjegevoel in Lelystad - City Marketing Lelystad
was successfully added to your cart.

Beleef het oranjegevoel in Lelystad

Deze week begint het WK voetbal in Rusland. Echter zal dit voor veel mensen onopgemerkt blijven omdat Nederland niet mee doet. Geen wuppies, leeuwenpakken of grote schermen op het plein. Hoe kom je dan de zomer door? City Marketing Lelystad geeft tips met de campagne ‘Ons oranjegevoel’.

In Lelystad heerst er altijd een oranjegevoel en is er in de zomermaanden genoeg te doen. Met deze insteek startte City Marketing Lelystad in samenwerking met Agora Theater, Bioscoop en Congrescentrum een zomercampagne. Gedurende drie weken wordt de campagne in Lelystad op de buitenreclame, in de winkels en online uitgezet. ‘Het idee voor de slogan kwam bij Lizette de Kam, marketingmedewerker Agora, vandaan en samen hebben we er een sympathieke campagne van gemaakt. Een mooi voorbeeld van hoe organisaties in Lelystad elkaar kunnen versterken’, aldus Tony Merkelbach, Directeur / Bestuurder City Marketing Lelystad.

Het campagnebeeld is een onderdeel van de merkbelevingscampagne waarbij in wordt gezet op het creëren van een positief gevoel: de glimlach op het gezicht in combinatie met het woord Lelystad. Dat is dan ook het belangrijkste doel van de campagne. Het secundaire doel is het creëren van bewustwording van wat er allemaal te doen is in Lelystad in de zomermaanden.