was successfully added to your cart.

‘Easter egg’ op website gevonden

Speciaal voor Pasen plaatste City Marketing Lelystad een ‘Easter egg’ op de website: een aangepast campagnebeeld. Gister werd deze voor het eerst ontdekt. Joop van Diest, de gelukkige vinder van ‘Onze rondbaartboot’, wint een Lelystads lekkerding.

Lelystadgeeftlucht.nl/stadspromotie
Het campagnebeeld ‘Onze rondbaartboot’ was te vinden op de site www.lelystadgeeftlucht.nl/stadspromotie. Op deze pagina staat een totale toolkit van de ‘Lelystad geeft lucht campagne’: logo’s, foto’s, teksten, campagnebeelden en –filmpjes. Met de toolkit worden toeristische ondernemers gemotiveerd hun trots op de stad te laten zien. Hetzelfde geldt natuurlijk voor inwoners, ‘Lelystad geeft lucht’ is van ons allemaal.

Samen sterker
Rond Pasen werd de ‘Easter egg’ op de site geplaatst. Helaas heeft het even geduurd voordat deze werd gevonden. Dit is een teken dat de pagina nog veel vaker gebruikt kan worden! Als iedereen de uitingen van de Lelystad geeft lucht campagne gebruikt wordt iedereen er ook sterker van. Zo blijkt al uit deze ‘Easter egg hunt’: de winnaar gaat er met een Lelystads lekkerding vandoor.