was successfully added to your cart.

Genomineerden Promotie Award bekend

By 4 december 2014Citymarketing, Trots
AutoWeek Live, Dutch Match Cup en de SBS6 Kerstparade zijn de grote kanshebbers voor de Promotie Award 2014. Deze felbegeerde prijs wordt op vrijdag 12 december tijdens de City Marketing Club uitgereikt door burgemeester Margreet Horselenberg.City Marketing Lelystad vindt dat mensen, bedrijven en instellingen die bijdragen aan de promotie van Lelystad een prijs verdienen. De afgelopen weken zijn vele organisaties aangedragen die een bijzondere bijdrage hebben geleverd aan de promotie van Lelystad. Een deskundige jury selecteerde de drie meest in het oog springende kandidaten. Naast de drie genomineerden waren er nog tien andere kanshebbers: Belevenissenbos, Brasserie de Houtrib, Kartcentrum Lelystad, Lelystad Deze Week, Nationale Stadsdichtersdag, Opening Open Monumentendag, Promofilm AutoWeek Live, Sanoma, Bataviawerf, Stille Nacht en Tentoonstelling ‘Wildernis’ Nieuw Land. ‘Het is een spannende strijd tussen drie grootmachten geworden. De SBS6 Kerstparade was eind vorig jaar een ontzettend groot succes. De komende jaren zullen ze waarschijnlijk niet weer Lelystad aandoen dus dit is hun kans. Daarentegen hebben AutoWeek Live en Dutch Match Cup dit jaar een start gemaakt met grootschalige evenementen die elk jaar terugkomen. En die evenementen hebben in hun eerste jaar al een onwaarschijnlijk grote publicitaire waarde gegenereerd. Zowel binnen als buiten de stad hebben deze evenementen echt iets teweeg gebracht’, aldus juryvoorzitter en wethouder Jop Fackeldey. ‘Alle drie de evenementen hebben zowel publicitair als promotioneel Lelystad ontzettend goed op de kaart gezet bij verschillende doelgroepen. Ze verdienen het dan ook alle drie even veel’, completeert Tony Merkelbach, directeur/bestuurder City Marketing Lelystad. De jury bestond uit Jop Fackeldey (voorzitter Promotie Award en Wethouder van de gemeente Lelystad), Hajé de Jager (ambassadeur van Lelystad), Cees Okkerse (ambassadeur van Lelystad), Andries Greiner (voorzitter Bedrijfskring Lelystad), Ruud Bootsma (voorzitter Evenementen Coördinatie Lelystad) en Tony Merkelbach (directeur/bestuurder City Marketing Lelystad). Daarbij was Anne Veldkamp (Coördinator Evenementen & Toerisme, City Marketing Lelystad) als secretaris verantwoordelijk voor de puntentelling en verslaggeving. De drie genomineerden scoorden de meeste punten op de verschillende criteria. Vorig jaar werd de prijs gewonnen door De Nieuwe Wildernis. Op vrijdag 12 december wordt de winnaar bekend tijdens de City Marketing Club in het Agora Theater. De bijeenkomst duurt van 15:00 tot 18:00 uur. Bent u benieuwd aan wie de 26ste Promotie Award wordt uitgereikt? Dan bent u van harte welkom! Meld u voor 8 december aan via info@citymarketinglelystad.nl.