was successfully added to your cart.

Hernieuwde samenwerkingsovereenkomst ECL en CML

By 6 januari 2016Citymarketing
Evenementen Coördinatie Lelystad (ECL) en City Marketing Lelystad (CML) ondertekenden gister hun hernieuwde samenwerkingsovereenkomst. Hoewel de samenwerking altijd goed is geweest, is de officiële overeenkomst in de loop der jaren enigszins verouderd. Vandaag ondertekende Ruud Bootsma (ECL) en Tony Merkelbach (CML) de hernieuwde overeenkomst. Evenementen Coördinatie Lelystad (ECL) Kleine en grote evenementen versterken de Lelystadse saamhorigheid, het ‘wij’-gevoel. Evenementen Coördinatie Lelystad (ECL) speelt hierin een belangrijke rol. ECL houdt zich bezig met het initiëren en coördineren van publieksgerichte evenementen en gebeurtenissen in Lelystad, publicitaire en promotionele begeleiding ervan en het begeleiden van het voortraject in het kader van de vergunningaanvraag. ‘Wij hechten in dit verband zeer aan nauwe samenwerking met CML en zien deze overeenkomst dan ook als een formele bevestiging van een reeds langer bestaande werkwijze’, aldus Ruud Bootsma. City Marketing Lelystad (CML) CML is verantwoordelijk voor de strategie, regie, inhoud en uitvoering van alle activiteiten waarmee Lelystad als kwalitatief merk in de markt wordt gezet. De missie van CML is het positieve beeld van Lelystad te behouden en waar mogelijk te verhogen bij zowel huidige als nieuwe bewoners, bezoekers en bedrijven. ‘Wij zijn ontzettend blij dat er in Lelystad één loketfunctie is voor alle evenementenorganisaties. Doordat ECL deze organisaties vakkundig begeleid kunnen wij ons focussen op de marketing. Op deze manier hebben we een heldere taakverdeling waar iedereen van profiteert’, aldus Tony Merkelbach. Samenwerking Beide stichtingen hebben vanuit hun doelstelling belang bij een goed functionerend daadkrachtig evenementenbeleid, technisch en facilitair gesteund door gemeente Lelystad. Vanuit deze gedachte wordt er dan ook op meerdere vlakken samengewerkt.