was successfully added to your cart.

Lelystad wint Nationale Citymarketing Aanmoedigingsprijs

By 12 juni 2017Citymarketing
Met de campagne 'Lelystad geeft lucht' en bijbehorende filmpjes en campagnebeelden won Lelystad de Nationale Citymarketing Aanmoedigingsprijs. De jury complimenteerde City Marketing Lelystad met een aantrekkelijke reclamecampagne waarmee op een creatieve manier aandacht wordt gegeven aan de unieke elementen van de stad.

Jury rapport
De jury koos er dit jaar voor de Nationale Citymarketing Trofee tot 120.000 inwoners niet uit te reiken en te vervangen door de Aanmoedigingsprijs, die werd gewonnen door Lelystad en Woerden. Naast de complimenten over de creatieve campagne waarmee op unieke wijze de stad werd geprofileerd als een stad van ruimte en natuur, adviseerde de jury Lelystad om zich verder te ontwikkelen op gebied van meetinstrumenten om het effect van de vele citymarketing activiteiten vast te stellen.

Nationaal Congres Citymarketing
Wethouder Jop Fackeldey haalde de prijs op samen met Tony Merkelbach (directeur/bestuurder) en Inge Fackeldey (marketing/communicatie) van City Marketing Lelystad. De prijs werd uitgereikt tijdens het Nationaal Congres Citymarketing, die naast de uitreiking in het teken stond van het thema 'Fans van je stad'. Wethouder Jop Fackeldey over de prijs: 'We zijn trots op de aanmoedigingsprijs en de waardering van de jury. Volle kracht vooruit om de meetbaarheid te vergroten en de trofee binnen te halen'.