was successfully added to your cart.

Omdenken tijdens de City Marketing Club

By 5 september 2014Citymarketing, Evenement
De City Marketing Club staat op vrijdagmiddag 19 september in het teken van omdenken en sport. Alex Hoeve van Batavia Sailing Center vertelt over de kunst van het matchracen en bestsellerauteur én omdenk filosoof Berthold Gunster geeft een energieke lezing over het transformeren van problemen tot nieuwe mogelijkheden. De bijeenkomst, georganiseerd door City Marketing Lelystad, vindt plaats in het Agora Theater. De inloop is vanaf 15.00 uur en het programma is om 18.00 uur afgelopen. ‘Het wordt een inspirerende middag’, aldus Tony Merkelbach, directeur van City Marketing Lelystad. Hij vertelt dat de onderwerpen van beide sprekers naadloos op elkaar aansluiten. ‘Het is belangrijk creatief te blijven denken en kansen te blijven zien. Omdenken is essentieel.’ Lelystad staat aan de vooravond van een grote internationale zeilwedstrijd. De Dutch Match Cup is een groot zeilevenement dat deel uitmaakt van de Alpari World Match Racing Tour. Van 24 tot en met 28 september komen de beste zeilers van de wereld naar Lelystad om te strijden voor de wereldbeker matchracen. De provinciehoofdstad van Flevoland komt daarmee in het rijtje van internationale zeilsteden met onder andere Chicago in de Verenigde Staten en Kuala Terengganu in Maleisië.  De stad presenteert zich daarmee aan een groot en kapitaalkrachtig publiek, waarvan het economisch kan profiteren. Omdenken kan op allerlei gebieden worden toegepast. ‘Voor sommigen is het glas half vol, voor anderen half leeg. Omdenken gaat uit van een derde positie. Waar is de kraan?’, zegt Berthold Gunster. Gunster schreef er inmiddels een aantal succesvolle boeken over, waaronder ‘Huh?! – De techniek van het omdenken’ en ‘Ja-maar wat als alles lukt’. Tijdens de lezing kijken mensen op een pro-actieve manier naar zichzelf, elkaar en hun organisatie. City Marketing Club is gratis en voor iedereen toegankelijk. Aanmelden voor de inspirerende middag is wenselijk en kan tot maandag 15 september via: info@citymarketinglelystad.nl