Stadsmerk

City Marketing Lelystad zorgt in al haar activiteiten en communicatie dat de stad als merk zó wordt neergezet dat de volgende belofte, beleving en persoonlijkheid van Lelystad tot uiting komen:
    • Belofte: Lelystad is een zelfbewuste stad die evenwichtig groeit met volop ruimte om te genieten, vlakbij prachtige natuur.
    • Beleving: In Lelystad kun je écht genieten van wonen, werken en bezoeken terwijl de stad op een goede manier ontwikkelt.
    • Persoonlijkheid: Gastvrij, als in sympathiek. Zelfbewust, als in trots. Avontuurlijk, als in verrassend.
Dit vertaalt zich in de campagne 'Lelystad geeft lucht' met bijpassende campagnebeelden. Het is de ruimhartige omschrijving voor ruimte. Ruimte om te leven en om adem te halen. Om te onthaasten. Om te genieten van de natuur die ook baat heeft bij frisse, heldere lucht. Niemand kan zonder lucht en lucht is van ons allemaal. Net als Lelystad.   ‘Lelystad geeft lucht’ laat zien dat Lelystad ruimte biedt aan bewoner, ondernemers en bezoekers. Lelystad is gastvrij en verrassend avontuurlijk, een stad om trots op te zijn!

Brandbook

Voor de begeleiding van het gebruik beschikt City Marketing Lelystad over een uitgebreid brandbook waarin alle mogelijkheden en regels rondom het gebruik van pay off, logo en campagnebeelden staan vermeld. Lees verder

Campagnebeelden

Om het stadsmerk Lelystad continu effectief uit te dragen zijn een pay off (‘Lelystad geeft lucht’), logo (beeldmerk) en campagnebeelden ontwikkeld. Deze worden de komende jaren in de uitingen en communicatie van Lelystad, City Marketing Lelystad en haar partners gebruikt. Bekijk Onze Campagnebeelden
B5 liggend