was successfully added to your cart.

Telegraaf Media Groep mediapartner Dutch Match Cup

By 1 augustus 2014Evenement, Watersport
Telegraaf Media Groep/De Vaarkrant is met ingang van deze week mediapartner van de Dutch Match Cup, een van de wedstrijden uit deprestigieuze Alpari World Match Racing Tour om het ISAF wereldkampioenschap match racing. Naast de zowel de digitale als printversie van de Vaarkrant worden de bladen van Bohil Media, onderdeel van TMG, ingezet. Daarmee heeft de Dutch Match Cup zich verzekerd van een groot en effectief bereik in de wereld van de watersport. In voorkomende gevallen worden, afhankelijk van de aard van het nieuws, worden door TMG/De Vaarkrant ook andere TMG media en/of katernen van de Telegraaf ingezet. De samenwerking tussen Batavia Sailing Center, licentiehouder van de Dutch Match Cup, en de Bataviahaven (de locatie waar het evenement plaatsvindt) en de Telegraaf Media Groep bestaan als enige jaren tot volle tevredenheid van alle partijen. De samenwerking is nu verder geformaliseerd en voor een periode van 3 jaar vastgelegd. Mike Samsom namens TMG/De Vaarkrant: "Met onze media hebben wij het grootste bereik in de Nederlandse watersport. Heel graag werken wij vanuit onze eigen rol graag mee aan de uitbouw van dit topevenement. Daarom kiezen wij ook voor een langdurige samenwerking. Graag associeren wij zowel ons bedrijf als onze media met een zeilwedstrijd van dit hoge niveau endeze kwaliteit." Epco Ongering van de Vaarkrant: "Ik volg de wedstrijden van de Alpari World Match Racing Tour al geruime tijd en heb als redacteur de afsluitende wedstrijden in Maleisië van dichtbij meegemaakt. In Azië heb ik gezien wat een geweldige impact dit evenement met de beste zeilers ter wereld heeft. Daarom zijn we als redactie van de Telegraaf Vaarkrant en vaarkrant.nl hier graag nauw bij betrokken. Vanaf half augustus zullen we een speciale plek in onze media inruimen voor alle berichtgeving rond de Dutch Match Cup." Foto: Het mediapartnerschap van TMG/De Vaarkrant werd in een zonnige Bataviahaven van Lelystad bekrachtigd door Mike Samsom en Inge Fackeldey van City Marketing Lelystad die een belangrijk deel van de pr en publiciteit over en rond de Dutch Match Cup verzorgt.