City Marketing Lelystad presenteert nieuwe campagne: Lelystad, een eigenwijze plek om te wonen

By 3 september 2020Geen categorie

Lelystad – Met de nieuwste campagne ‘Een eigenwijze plek om te wonen’ laat City Marketing Lelystad (CML) in één oogopslag zien waarom het zo goed wonen is in Lelystad. Met een glansrijke hoofdrol voor onze karakteristieke natuur. ‘Lelystad geeft de ruimte om te wonen en te leven, maar ook voor je ideeën en dromen’, zegt directeur-bestuurder Barry Porsius.

Lelystad schittert vanaf deze week op billboards langs diverse snelwegen, op abri’s in Lelystad, Almere, Amsterdam, Weesp, Nieuwegein, Amstelveen en Amersfoort, op Facebook en Instagram en in de bijlage van landelijke krant het Parool. ‘In onze campagne draait het om woongenot en natuur. Dat willen we mensen met jonge kinderen en 50-plussers uit de Randstad laten zien.’

Of je nu net gaat samenwonen, opgroeiende kinderen hebt of ze juist al het huis uit zijn. Hier vind je ruim opgezette woonwijken. Volop water en groen. Gescheiden fietspaden. Lelystad. Een jonge stad. Bedacht op de keukentafel en uitgegroeid tot een plek waar het goed wonen is.

‘Lelystad kent vele voordelen en heeft veel te bieden’, vervolgt Barry Porsius. ‘Je kunt hier bovendien ook voor een betaalbare prijs een huis kopen. Wij vinden het de hoogste tijd om met een gloednieuwe campagne vol mooie, pakkende en aansprekende beelden te laten zien wat Lelystad allemaal te bieden heeft!’

De campagne barst van de mooie, aansprekende foto’s. ‘Lelystad, een eigenwijze plek om te wonen.’ Voor doorpakkers die van de gebaande paden durven af te wijken. Vrijbuiters die in staat zijn verder te kijken. Baanbrekers die niet met de meute meehobbelen. Buitenbeentjes die een beetje eigenwijs zijn.

Pioniers. Lelystad is er groot door geworden. De plek waar 50 jaar geleden het avontuur begon. Water werd land. Uit alle windstreken begonnen mensen hier aan een nieuw avontuur. ‘Een halve eeuw later zien onze inwoners, net als ingenieur Lely, mogelijkheden in plaats van beperkingen’, besluit Barry Porsius.

Benieuwd? Kijk dan op www.volgjewoonwens.nl

Over City Marketing Lelystad

City Marketing Lelystad heeft als missie het positieve beeld van Lelystad te behouden en waar mogelijk te verhogen. Zowel bij (toekomstige) inwoners, bezoekers als bedrijven. Zo houdt zij zich onder meer bezig met woonmarketing om Lelystad als aantrekkelijke woonstad te positioneren. De gemeente Lelystad heeft als ambitie om te groeien naar 100.000 inwoners. City Marketing Lelystad wil met deze campagne doelgroepen triggeren om Lelystad als vestigingsplaats te overwegen. Woningzoekenden oriënteren zich vaak online. Online zichtbaarheid is dus heel belangrijk. ‘We werken hier non-stop aan’, zegt directeur-bestuurder Barry Porsius.