was successfully added to your cart.

Hamza Nasfi nieuwe directeur City Marketing Lelystad

By 24 januari 2019Geen categorie

Met trots kondigt City Marketing Lelystad aan dat op donderdag 24 januari 2019 Hamza Nasfi is aangesteld als nieuwe directeur. De 14-jarige Lelystedeling neemt de taken over van Barry Porsius. “Ik had niet verwacht dat ik zo betrokken zou zijn. Het was een hele leuke en onvergetelijke ervaring”, aldus Hamza.

Baas van Morgen
Hamza mag vandaag op de stoel van Barry Porsius zitten, onder het mom van het project Baas van Morgen. Met Baas van Morgen wil organisator JINC, een non-profitorganisatie die strijdt tegen kansenongelijkheid onder jongeren, de aandacht vestigen op het feit dat een goede start op de arbeidsmarkt niet vanzelfsprekend is. Tijdens Baas van Morgen kunnen kinderen ervaren hoe het is om aan de top te staan en leren van binnenuit hoe een bedrijf, gemeente of culturele instelling in elkaar zit. “Een kind een dag op de stoel van de baas levert twee vliegen in één klap: verfrissende ideeën voor een bedrijf en een onvergetelijke ervaring voor een kind”, zegt Daniël Roos, directeur JINC. “Het biedt een kind de kans om zijn of haar perspectief te verbreden”

Nieuwe kaartjes voor Hamza

Maatschappelijke taak
City Marketing Lelystad ziet het als haar maatschappelijke verantwoordelijkheid om jongeren te helpen ervaring op te doen op de arbeidsmarkt. Meestal gebeurt dit door middel van het begeleiden van stagiaires. “Wat past er dan beter dan een jongere een dag de kans te geven om een bedrijf vanuit een ander oogpunt mee te maken. Daarnaast is het voor ons ook een enorm leerzame ervaring”, aldus Barry Porsius, directeur/bestuurder City Marketing Lelystad.