City Marketing Lelystad bruist van de energie. Wij leven, ademen, eten en slapen Lelystad. Wij houden van deze stad en zijn dus intrinsiek gemotiveerd om Lelystad verder te helpen. Te laten groeien en bloeien. Naast het feit dat wij hart voor onze stad hebben, draait het bij ons ook om professionaliteit. Wij leggen de lat hoog voor onszelf.

Projectorganisatie

City Marketing Lelystad is een projectgerichte organisatie. Dat is niet voor niets. Hierdoor kunnen wij werken vanuit competenties van onze medewerkers en niet vanuit FTE’s. Een FTE kan dus meerdere functies hebben.

De juiste competentie bij de opdracht

Zowel de gemeente als andere organisaties kunnen onze opdrachtgever zijn. Bij iedere opdracht wordt bekeken of deze een wezenlijke bijdrage levert aan de doelstelling van de stad. De taken die wij uitvoeren, staan beschreven in de partnerovereenkomst met de gemeente. Voor opdrachten die buiten dit plan vallen, brengen wij een offerte uit.

Expertises en netwerk

Ons werkveld vraag om een flink aantal expertises: inkoop, DTP/creatie, tekstschrijven, illustreren, strategie, advies, design, PR, media, foto/film, digitaal en evenementen. Voor de expertises die wij niet in huis hebben, werken wij met externe partijen. Voor hen geldt dat zij hun sporen op hun vakgebied ruimschoots hebben verdiend en dat zij voldoen aan de eisen die wij stellen. Dankzij ons grote en goed onderhouden netwerk zijn wij in staat om altijd de juiste partij te selecteren.

Stad in beweging

Lelystad is een stad in ontwikkeling. Er staat van alles te gebeuren. Nieuwe plannen voor het stadshart, de overslaghaven, de luchthaven, de ontwikkeling van Porteum. En daarbij de enorme aantrekkingskracht van Batavia Stad Fashion Outlet. Ontwikkelingen die een positieve invloed hebben op de stad en wij kunnen inzetten als aanjager van een of meerdere domeinen. Porteum in het domein wonen, de overslaghaven in het domein werken.

 

Jaarplan

Ieder jaar schrijven we een plan vol met initiatieven die wij gaan ontwikkelen en met actiepunten die wij dat jaar gaan uitvoeren.

Ondanks de grote verscheidenheid aan activiteiten, is er wel degelijk een rode draad. Wat wij het komende jaar gaan aanpakken, doen wij met een duidelijke focus en binnen een duidelijk kader. Dit berust op twee pijlers.

Lees meer