Projecten

Wooncampagne

“Als je als stad wilt groeien moet je marketing inzetten, de positieve punten op een verrassende manier in de spotlights zetten. Dat is essentieel. Helemaal als je zo hard wilt groeien als Lelystad. Ook samenwerken is essentieel. Dat CML ons bij het ontwikkelen van de campagne heeft betrokken, laat zien dat zij de verbindende factor willen én kunnen zijn binnen de stad. De combinatie van hun expertise en de rol als verbinder maakt CML uniek. En de aangewezen partij om een campagne als deze te maken en Lelystad als plek om te wonen op de kaart te zetten.”

Age de Vries
Overlegorgaan Bouwnijverheid
voorzitter

Bekijk case

Sport Fun Dagen

Barry Porsius
directeur
City Marketing Lelystad

Bekijk case

Lelystad wereldwijd op de kaart zetten, dat is gelukt!

Barry Porsius
directeur
City Marketing Lelystad

Bekijk case

Simac Ladies Tour naar Lelystad gehaald.

Barry Porsius
directeur
City Marketing Lelystad

Bekijk case

Koopzondag nieuw leven inblazen in het Stadshart

Barry Porsius
directeur
City Marketing Lelystad

Bekijk case

Samen jouw idee laten groeien met Lelykunde?

Neem contact op