was successfully added to your cart.

College akkoord met jaarplan City Marketing Lelystad

By | Geen categorie | No Comments

In 2019 levert City Marketing Lelystad (CML) een strategisch meerjarenplan 2020-2030 op dat voortborduurt op het meerjarenplan 2008 – 2020, geschreven door Berenschot. Om deze strategie niet in de weg te zitten is besloten in het jaarplan 2019 de lijn van 2018 voort te zetten. Dit wordt aan de hand van het meerjarenplan halverwege het jaar aangevuld met een actieplan 2019.

Read More

Buytenplaets Suydersee, Batavia Haven en De Lelystadse Boer genomineerd voor Promotie Award

By | Trots | No Comments

Wie gaat er dit jaar met de Promotie Award vandoor? Camping Buytenplaets Suydersee, Stichting Batavia Haven en Stichting De Lelystadse Boer zijn genomineerd voor de Promotie Award 2018. De winnaar wordt bekendgemaakt op donderdag 6 december tijdens City Marketing Live in Agora Theater. Ook de Positiviteits Prijs en de Lelystadse Aanmoedigingsprijs van ECL worden die middag uitgereikt. Read More

Lena Postuma ontwerpt Promotie Award

By | Trots, Werken | No Comments

Lena Postuma heeft het kunstwerk gemaakt, dat donderdag 6 december overhandigd wordt aan de winnaar van de Promotie Award. ‘Het bronzen beeld brengt het symbool van City Marketing Lelystad samen met mensen die hier wonen, werken en recreëren. Dit zijn de thema’s waar de organisatie zich mee bezig houdt’, vertelt de Lelystadse kunstenaar. Read More

Omarm ons ziekenhuis, kom zondag 13:00 uur naar de manifestatie

By | Gemeente | No Comments

“Het ziekenhuis van Lelystad dreigt uitgekleed te worden. Binnenkort valt het definitieve besluit wat er over mag blijven. Maar wij laten ons ziekenhuis niet in de kou staan. Inwoners hebben het ziekenhuis afgelopen weken niet voor niets omarmd. Op zondag 25 november om 13.00 uur gaan we dat ook fysiek doen: Lelystad en omgeving omarmen het ziekenhuis”, aldus de gemeenteraad van Lelystad. Read More

’Jij&Ik voor War Child’ vanuit Lelystad opnieuw een succes

By | Trots | No Comments

Op woensdagavond 21 november was Agora Theater in Lelystad wederom het prachtige decor van de bijzondere show ’Jij&Ik voor War Child’. Het spektakel werd ook dit jaar gepresenteerd door ambassadeurs Marco Borsato en Tooske Ragas en was gisteravond live te zien bij de EO op NPO1. De show was een enorm succes en met de opbrengst kan War Child 22.187 extra oorlogskinderen helpen. Read More

Lelystad als oplossing woonprobleem Amsterdam

By | Citymarketing | No Comments
‘Meer ruimte voor je gezin?’ ‘Toe aan een grotere tuin?’ ’Nooit meer uit je jasje groeien?’. Met dit soort teksten, ondersteund door beelden van het ruime woonaanbod, maakt City Marketing Lelystad (CML) in een lopende campagne de Amsterdammer bewust van de woonmogelijkheden in Lelystad. Hiermee presenteert CML de Flevolandse hoofdstad als oplossing voor de verhitte woningmarkt in en rondom Amsterdam. Read More